24 Ekim 2008 Cuma

Milli Maç'ta 3500 bilet...

Alen Markaryan tribünde nefes alıp veren tüm Beşiktaşlılar için önemli bir insan... Türkiye'de varlıklı kesim tarafından gayrimüslim azınlığa imtina gösterildiğini çok yakından gözlemleme şansı buldum... Öte yandan, halkın içinde, halkla birlikte olan bir gayrimüslimin bu denli saygı gördüğü, bu denli sevildiğini görmek bizim coğrafyamızda özellikle sosyal boyutta çok önemli...

Kiminin dediği gibi, belki de Ermeni "meselesi" şimdilik sadece İnönü Stadı'nın karşı tribününde çözülmüştür... Benim bildiğim, Alen'e diş bileyen kafatasçı bazı Kapalı grupları haricinde pek çok insan da buna katılacaktır elbette...

Son dönem tavrı dolayısıyla Alen'e kızabilirsiniz, ben de zaman zaman çok kızıyorum... Ancak Alen'i aynı kefeye koyacağınız adamları seçerken daha dikkatli olmalısınız...

Şansal Büyüka duymuş, Milli Maç öncesi 3500 bilet Alen'e verilmiş ve bu biletler karaborsa yapılmış... Federasyon hemen yalanladı bunu tabii... Öte yanda benim kulağıma gelen 400 biletin Çarşı'ya verildiği... Rakam değişebilir, bu biletlerin bir kısmı karaborsa da yapılmış olabilir... Ama bu karaborsa organizasyonunu Alen yapmadı, bu kadar uzun boylu değil bu hikaye... Karaborsa organizasyonu da enteresan bir laf oldu, organizasyon yok bir kere... Karaborsa yapan bir kaç adamdan bahsediyoruz...

Açıklamada biletleri federasyonun vermediği de söylenmiş... Doğrudur, biletler federasyon tarafından değil, bilinen bir sponsor tarafından verildi zaten... Fenerbahçe'nin dernekler üzerinden sattığı kombine hikayesi gibi basit bir laf ebeliği bu da...

Hiç yorum yok: